Välj ditt land för kommersiell och lokal information

Reparation av Samsungs produkter

Samsung-enheter kan skickas till Samsung Service på denna adress:

Nordic EASC AB (Samsung Service)

Torshamnsgatan 27
164 40 Kista

Tel: +46 (0) 8 590 991 50

Inkludera felbeskrivning och fakturakopia för att verifiera garantin.

Enheten måste förpackas väl (som originalförpackning), så att det inte får skada under transport.
Kunden betalar för frakten till reparatör och har även ansvar för enheten tills reparatör tar emot paketetet. 
Den tid det tar att få enheten reparerad beror på den aktuella arbetsbelastningen av reparationscenter och om eventuella nödvändiga reservdelar finns på lager.
Om reparationen utförs inom garantin, kommer Samsung att betala för reparation och returfrakten och har även ansvar för enheten tills det har undertecknats av kunden.
Om inget fel kan hittas på enheten, en undersökning avgift och returfraktkostnader faktureras till kunden.

Note: Om ni hade Sygic navigation mjukvara installerad på plattan, ska ni kontakta vehco support för att få återaktivering/installationslänk för Sygic. 

Håll dig uppdaterad genom att få nyhetsbrev, de senaste blogginläggen samt inbjudningar till våra webinars
Se filmer som beskriver Vehco, våra lösningar och hur våra kunder använder våra system
No known current operational problems